нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

И логата спазват социалната дистанция

Мерките, които властите по света вземат в борбата срещу COVID-19, са криейтив искра за мнозина представители на творческата гилдия по света, включително и за един творчески директор от Словения.

Юре Товрлян трансформира едни от най-емблематичните и популярни лога в контекста  на социалната дистанция, препоръчвана от Световната здравна организация за предотвратяване на евентуална зараза с коронавирус. Идеята му хрумва, след като решава да провери как би изглеждала зелената русалка от логото на Starbucks с маска на лицето. Експериментът му обаче не свършва дотук – той преобразява емблемите на общо 16 организации и бизнеси, сред които NBA, Nike и LinkedIn.

Така например логото на мексиканската лагер бира Corona, която пострада заради сходството в името си с това на коронавируса, вече се казва “Need new name” („Нужда от ново име“). „Ако преобърнеш всичко наопаки, то става още по-силно“, твърди авторът в имейл за изданието Fast Company.

Междувременно някои брандове сами преобразиха логата си, за да се впишат в извънредната ситуация. Бразилското подразделение на McDonald’s раздели познатите си златисти арки, формиращи буквата M.

Източник: McDonald's/Facebook

На социалната дистанция внимание отделиха и Audi и Volkswagen, които също раздалечиха елементите в емблемите си и ги публикуваха в социалните мрежи. От „Таймс Скуеър“ в Ню Йорк Coca-Cola пък заяви, че „да стоим разделени е най-добрият начин да останем обединени“.

Източник: Audi/YouTube

Източник: VW/YouTube

Забавният проект на Товрлян, от своя страна е още едно доказателство, че извънредното оставане вкъщи за по-дълго не е чак толкова лошо и неползотворно. Разгледайте галерията!

още от Криейтив