Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Розова мотриса в софийското метро

340

Снимка: foodpanda

Свежо и забавно настроение нахлу в софийското метро - международният бранд foodpanda внесе цвят в сивотата на подземната железница с колоритен розов влак, от чиито врати ни приветстват образите на познати и любими лица. Мотрисата потегли днес в 10.30 часа от метростанция „Летище София“.

Появата на нестандартния влак е кулминация на кампанията „Твоят избор, твоята храна“. Кампанията се осъществява с партньорството на influentica. 

Инициативата е част от маркетинг стратегията на foodpanda, избирайки млади, динамични и талантливи публични лица, които олицетворяват визията и ценностите на бранда и неговите потребители. На местно ниво лицата, в които foodpanda се припознава, са Владо Карамазов - успешният и разпознаваем български актьор; Деница Караславова - младата, нашумяла изпълнителка; Иван Тишев и Надя - една от най-популярните български двойки, които олицетворяват динамичния забързан градски живот; Стан и Стефи - популярни инфлуенсъри и писатели, пример за подражание на по-младите; и Антоанет Пепе със съпруга си Филип и двете им дъщери, олицетворение на съвременното семейство.

Техните образи ще радват потребителите на глобалния бранд от всички комуникационни канали - метро, аутдор, дигитални кампании. А изборът на мотриса с ведра, розова трансформация, ще превърне пътуването от дома до офиса и обратно в едно приятно и цветно изживяване.

Розовият влак е своеобразно олицетворение на бързината, с която foodpanda доставя любимото хапване. Средното време за доставка на foodpanda е 33 минути, като това е времето, в което се придвижваш с метро от Летище София до центъра.

 

 

още от Криейтив
21
Понеделник
Октомври