16 бъдещи тенденции в контент маркетинга - II

 16 бъдещи тенденции в контент маркетинга - II

16 бъдещи тенденции в контент маркетинга - II

Създаването и разпространението на качествено съдържание с добавена стойност за клиента започва да играе все по-значима роля в последните години в компании от всички сектори. Това е един от основните изводи в мащабно проучване на Content Marketing Institute сред водещи маркетолози от цял свят, на база на което бе създаден и своеобразен календар с водещите тенденции в контент-маркетинга догодина. Продължаваме да ви представяме кои са те


6. Екипи и работен процес

Много често многообещаващи стратегии на  контент маркетинга претърпяват провал заради погрешно организиран работен процес и наемане на неподходящи сътрудници. Затова и компаниите трябва да отделят по-голямо внимание на този аспект, препоръчват от Content Marketing Institute.

7. Стратегия

Отличното съдържание е важно, но ако не създадете стратегия, която е от значение за опита на потребителя, или пък не използвате технологиите подобаващо и адекватно, правите голяма грешка.

8. Мобилните платформи

Вече няколко години поред слушаме заклинанието на наблюдателите, че „това ще е годината на мобилните платформи” и може да звучи като изтъркана баналност, но фактът си е факт – всеки от цялата ваша целева аудитори разполага с поне едно мобилно устройство. Затова се погрижете вашето съдържание да изглежда удобно и лесно за изучаване на всякакъв вид екран.


9. Технологии

На въпроса как да изберете най-подходящите канали от огромното количество съвременни маркетингови технологии, отговорът е: съставете стратегия и внимателно обмислете всичко.

10. Текстове

Текстовете имат значение и до днес, дори повече от когато и да е било. Маркетолозите все по-често се фокусират върху социалните мрежи и създаването на видео. Но не бива да се забравя, че човешката комуникация се основава предимно на текста, на историите.

11. Интеграция с продажбите

Отделите по продажби продължават да съществуват в повечето компании. И ако не започнете да интегрирате продажбите и маркетинга, голяма част от усилията по създаване и разпространение на контента ще бъде напразно изгубена.

(Следва продължение)

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ