Възрастта не е проблем - на 81 г. Джейн Фонда стана корица на британския Vogue

Възрастта не е проблем - на 81 г. Джейн Фонда стана корица на британския Vogue

Възрастта не е проблем - на 81 г. Джейн Фонда стана корица на британския Vogue

Американската актриса Джейн Фонда е водеща звезда в нова инициатива на козметичния бранд L'Oreal, с която той цели да изтъкне живота и перспективите пред вдъхновяващите жени над 50-годишна възраст. 81-годишната Фонда украсява корицата на британския Vogue в рамките на кампанията, в която ще се включат и други известни жени. 

За кампанията L'Oreal Paris си партнира с агенция McCann, за да пусне първото по рода си издание "The Non-Issue". То цели да изпрати силно послание, че остаряването на жените (и мъжете) не трябва да бъде проблем.

Изданието обхваща 80 страници и е създадено съвместно от McCann London и McCann Paris. То ще бъде включено в майския брой на британския Vogue и ще представи живота на вдъхновяващите жени на възраст над 50 години, съобщава marketing-interactive.com. Сред тях са посланици на L'Orеal Paris като Хелън Мирън, Изабел Аджани и световноизвестната гримьорка Вал Гарланд, която е на 60 г. Специалното издание включва и актрисата и посланик на L'Orеal Paris Джейн Фонда, която е на корицата, заедно с ексклузивно интервю.

Освен това, "The Non-Issue" ще има QR код, чрез който читателите да получат достъп до ексклузивно съдържание зад кулисите чрез Facebook Messenger.

Според президента на световния бранд L'Orеal Paris Пиер-Емануел Анджелоглoу, сътрудничеството е първото по рода си и се стреми да бъде първата стъпка в едно глобално движение за нормализиране на темата за стареенето. В съобщение на уебсайта си Interpublic Group, компанията-майка на рекламна агенция McCann, добавя, че този ход е в пряк отговор на факта, че жените над 50 години остават незабележими, при липсата им в индустрията за красота и мода и в по-широкия медиен пейзаж.

Президентът на екипа за красота в McCann Paris, Шарлот Франсерис пък каза, че т.нар. ейджизъм остава често пренебрегвана форма на дискриминация. Той е несъзнателно приет от много хора в ежедневието. "Ето защо ние почувствахме, че водещата световна марка за красота L'Oreal Paris и емблематичният британски Vogue са идеалните платформи, които да помогнат да превърнем възрастта в никакъв проблем (non-issue). Време е всички да се събудим от инерцията на всекидневния егоизъм", продължава тя. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ