Отличавай се умно

Отличавай се умно

Отличавай се умно

d:istinkt си поставя за цел да стане най-предпочитаната агенция, намирайки пресечната точка между стратегия, творчество и резултати

20-годишна комуникационна агенция стартира новата си стратегия с напълно нов бранд: d:istinkt. Екипът води смело в новите тенденции с ново име, визуална идентичност, модерен сайт и профили в социалните медии. Двигателят на промяната е 30-годишният Боян Иванович, който само преди две години поема управлението на една от водещите агенции у нас в свои ръце. От тогава до сега агенцията променя своето портфолио с нови услуги в бранд консултирането, печели нови клиенти и успява да стане седмата най-голяма PR агенция в страната.

„Името d:istinkt отразява това, което сме в момента – и като екип, и като възможности, и като визия за бъдещето. Това, което ни отличава от другите, е нашият инстинкт да правим нещата по правилния начин, да съчетаем традиционното с новото. Ние сме различни и това става ясно още на първата среща с нас“, казва Иванович, докато ни запознава с екипа си.

Хората в агенцията са млади, общителни и креативни и както често казват, брутално честни с клиентите. Това, разбира се, има своите предимства и недостатъци, но клиентите им имат доверие. Причината е, че въпреки младостта и дързостта, която притежава екипът на d:istinkt, той е опитен и безкомпромисен към качеството на услугите. „Ние предлагаме на клиентите си работещи, а не просто креативни решения“, казва Боян. Хубавото е, че стратегиите на екипа обикновено се оказват правилни, откъдето идва и идеята за новия слоган на компанията – Usually right.

Ефективност е една от ключовите думи, на които залагат всички в агенцията. И с радост могат да се похвалят с редица успешни кампании, реализирани в последните две години. Сред тях се откроява „Учителите на България“, реализирана за издателство „Клет България“ съвместно с в. „24 часа“, с която показват най-доброто от българския учител. Изпък­ва и кампанията „Дигитални скаути“ за Telenor, благодарение на която само за ден
17 хил. младежи получават ценни съвети как да се предпазят от опасностите в интернет.

За последните две години агенцията печели клиенти, като издателство „Клет България“, Lidl, Telenor, CETIN, Reckitt Benckiser и др., и подновява договорите с Европейския парламент, Speedy и Samsung. В d:istinkt идват и редица други клиенти, искащи цялостни интегрирани решения – от управление на общности през медия планиране до стратегии и изпълнение на сложни public affairs кампании.

Изключително търсена услуга през 2020 г. се оказват кризисните комуникации – близо 60% от клиентите, дошли в агенцията за изготвяне на кризисна стратегия, продължават сътрудничеството си с нея.

Екипът на d:istinkt си поставя за цел да стане най-предпочитаната агенция в страната и има ясна стратегия за това: чрез вманиачаване към качеството на комуникационните продукти, които постигат завидни бизнес резултати.

►►►►►►

d:istinkt

Нашата работа: ефективна и запомняща се

Нашият бранд: различен и свеж като нас

Нашият ангажимент: 20 години опит, над 350 клиенти

Нашата цел: да бъдем най-важният бизнес партньор на клиентите ни

Нашата стратегия: смели решения за по-добра медийна среда

Нашият фокус: да създадем преживяване от ново поколение за потребителите на нашите партньори

Нашата печалба: са доволните клиенти

Нашите поуки: да вярваме в идеите си и в опита на клиента

=====

Q&A

[[{"fid":"372724","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":211,"width":317,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Боян Иванович, главен изпълнителен директор на d:istinkt*:

Все повече брандове търсят интегрирани решения на едно място

 

Q Трудно ли се прави ребранд на 20-годишна комуникационна агенция? 

A Със сигурност не беше лесно. Почти година работихме по ребрандирането, но искахме брандът да отговаря концептуално, идейно и визуално на екипа, който в момента е в агенцията. Записахме качествата, които ни отличават от другите, и тогава осъзнахме, че това е нашият инстинкт да правим нещата по правилния начин. Предлагаме на клиентите работещи, а не просто креативни решения.

Q Основните промени идват, след като поехте ръководството ѝ. Каква беше вашата роля?

A Още когато стъпих в агенцията, знаех, че имаме нужда от сериозна промяна, а това за мен беше голямо предизвикателство. Агенцията дълги години е устоявала на развитието на пазара, но имаше нужда от свеж рестарт. С времето се промени екипът, както и услугите, които предлагаме. Беше необходимо тези промени да бъдат отразени по някакъв начин и в бранда, и във визуалната идентичност. Въпреки че сме се брандирали като PR агенция, всъщност ние сме много повече experience agency. Предлагаме комуникационни и творчески стратегии, което е нашият най-силен коз.

Q Какво ви донесе новата реалност? 

A Страстта, с която работим, е същата. Да, екипът се разшири и ще продължава да расте. Хората, които търсим, вече са с по-различен профил, в т.ч. специалисти, които да отговорят на конкретни идеи на клиента. Имаме силен екип, който работи по медийни анализи, консултации и стратегическо планиране – нещо, което като ноу-хау не беше присъствало до момента. През последната година успяхме да сложим в портфолиото си много ключови големи брандове, които ни се довериха за тяхната PR комуникация и стратегическо планиране, и най-вече творчески решения.

Q В каква посока ще търпи промяна комуникационната индустрия в близките пет години?  

A Все повече брандове търсят интегрирани решения на едно място. Все повече конкурси ще бъдат печелени от агенции, които имат широкоспектърно мислене, а не толкова тясно специализирано. Агенциите, които не успеят да се пренастроят спрямо новото търсене, няма да могат да останат на пазара.

***

*Боян Иванович поема управлението на d:istinkt от 2019 г. и оттогава започва реорганизацията на агенцията. По образование е доктор по журналистика и медийна теория. Основните му интереси са насочени към социалните ефекти на технологичната комуникация. През 2019 г. е номиниран за Rising Star of the Year на престижните награди за комуникации на Международната организация на комуникационните консултанти – ICCO Global Awards. Иванович спечели и бронз в категорията „Изпълнителен директор на годината“ и на световните награди за бизнес Stevie Awards.

Анелия Тодорова. Текстът е от бр. 03/21 на сп. "Мениджър"

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ