proof. е новата дигитална агенция на Пиринско

proof. е новата дигитална агенция на Пиринско. От началото на юни тази година рекламната агенция поддържа социалните канали на марката и дигиталната комуникация за лансирането на Пиринско Ледено.

“Избрахме за наш дигитален медиен партньор агенция proof., тъй като бяхме впечатлени от високия професионализъм, силния ентусиазъм  и креативността на целия екип. Идеите им за дългосрочно развитие на марката в дигиталните медии, въплъщават изключително ясно позиционирането на Пиринско и го надграждат чрез интересен и иновативен за дигиталните медии подход.

Благодарение на професионализма и опита, които агенцията демонстрира, вярваме, че с общи усилия ще изградим още по-силна емоционална връзка с потребителите ни, ще поддържаме пазарните позиции и ще се отличим комуникационно с присъщия за Пиринско непринуден и ненатрапчив стил”, сподели Севдалина Динчева, бранд мениджър Пиринско.

“В лицето на екипа на Carlsberg Bulgaria срещаме партньор, който ясно дефинира визията на бранда Пиринско в дигиталната среда, а това е най-добрата отправна точка за бъдещото ни партньорство.

Визията за дългосрочно развитие на марката е за емоционално обвързване на потребителите с бранда и  отличаваща комуникация, която да затвърждава позициите и това ще бъде основен приоритет в съвместно ни партньорство”,  допълни Сава Ахмаков ръководител отдел клиенти в proof.

Първият съвместен проект е осъществяване на високопланински семплинг като част от кампанията при лансирането на Пиринско Ледено. Той има за цел да изненада планинарите при изкачването им на най-високия връх в Пирин — Вихрен с ледено студена бира. Видеото от изненадващата активация има над 150 000 гледания до този момент във Facebook и YouTube.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ