И отново всички чакат Голямата игра

И отново всички чакат Голямата игра

И отново всички чакат Голямата игра

Най-големият и скъп рекламен ефир за годината предстои в САЩ - това е финалът на футболната лига в страната Супербоул. Маркетолозите отсега са в нетърпеливо очакване на събитието, което ще се проведе на 3 февруари 2019 г. 

Има по-малко от месец до Super Bowl LIII. Това означава, че маркетинговият свят е само на няколко седмици от представянето на най-гледаните реклами за цялата година. Голямата игра е шанс за рекламодателите да зададат тон за цялата реклама на годината, ще има печеливши и загубили, коментира marketingdive.com. 

Обикновено зрителите, които застават пред малкия екран са над 100 млн. а Супербоул е машина за рекламни пари - миналата година той "заработи" 414 млн. долара, които бяха платени за общо 49 минути рекламно време. Въпреки относителното възстановяване на размера на аудиторията в началото на спортния сезон, Националната футболна лига на САЩ имаше спад на гледането на реклами по време на играта ѝ с 19% в периода септември-октомври 2019, по данни на Standard Media Index. 

Предстои да видим дали тази тенденция ще засегне Супербоул 2019. Телевизия CBS се очаква да получи по около 5 млн. долара за излъчването на един 30-секунден рекламен клип през 2019 г. 

Ще видим и дали публиката на "голямата игра" ще надмине размера на тази от миналата година, който бе със 7% по-малко в сравнение с 2017. Тогава това бе най-ниският ТВ рейтинг от 2009 г. 

Ето и очакваните кампании на най-големите рекламодатели: 

Брандът Planters на Kraft Heinz ще дебютира в тазгодишната реклама, с участието на рекламния герой Mr. Peanut и една звезда, чиято самоличност все още не се обявява. Рекламата на 103-годишният бранд е създадена с помощта на компанията VaynerMedia.

Марката бира Natiural Light ще излъчи 60-секундна реклама в 6-те американски градове, които имат най-големи студентски кредити - в Колумбия, Южна Каролина, Джаксън, Мисисипи, Литъл Рок, Арканзас, Северна Каролина и Ричмънд, Вирджиния. Брандът е на Anheuser-Busch  и ще се опита да спечели сърцата на фенове с дългове за образованието им в колеж. Ще участват победителите от миналогодишния Супербоул, като ще бъдат посочвани видеа, публикувани от тях в социалните мрежи, които описват тяхното вдъхновение да се посещава колеж. 

Кампанията включва партньорство с платформата за мобилни разплащания Cash App. На 3 февруари Natural Light ще даде на 151 свои фена по 361 долара - средната месечна вноска за студентския кредит, чрез това мобилно приложение. Целта: да помогне на печелившите "да си направят едно страхотно парти" за финалната игра.

Участниците трябва да са навършили 21 години. Те могат да се включат, като след 22 януари напишат плановете си за парти и добавят хаштаг #NattySB, #Sweepstakes и своето потребителско име в Cash App.

Вместо да завърти традиционен 30-секунден спот, Skittles ще покаже реклама, която ще бъде като мюзикъл на Бродуей. Шоуто ще бъде от 17 изпълнители, като ще е създадено с помощта на агенция DDB Worldwide и ще бъде изпълнено пред публика на живо в Ню Йорк на 3 февруари. Ще участват и знаменитости, оркестър на живо и ще има оригинални песни. Билетите ще се продават чрез Ticketmaster. Приходите от тях ще бъдат в полза на неправителствената организация за борба със СПИН "Broadway Cares/Equity Fights AIDS". Феновете ще могат да си ги купуват чрез специално създадения сайт SkittlesTheMusical.com. Могат и да следят страниците на бранда Skittles в социалните мрежи за повече обновления. 

Turkish Airlines ще завърти трета реклама за Супербоул. 30-секундното видео ще е към края на играта. Повече подробности не се съобщават. По-рано в рекламите на авиопревозвача участваха известни лица -  Dr. Oz, Морган Фрийман

Очаквайте още новини за Супербоул 2019. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ