Една стара рекламна техника, която не се изчерпва

Една стара рекламна техника, която не се изчерпва

Една стара рекламна техника, която не се изчерпва

Ръководите маркетинга на малка или голяма фирма. Влагате в традиционните медии, за да я популяризирате. Купувате реклама в дигиталния свят. Има обаче и нещо друго, допълващо, което от край време работи – рекламирането върху фирмените автомобили. "То не се изчерпва бързо с времето. Mоже да бъде инвестиция, която трае с години“, отбелязват авторите на американското списание Inc. Те го сравняват по ефективност с купуването на скъпа кампания за радиоефира или отпечатването на промоционални брошури.

"Щом на колите на фирмата се отпечата реклама веднъж, тя ще обикаля града с месеци и ще превозва непрестанно логото и маркетинг съобщенията на бизнеса", подчертават маркетинг авторите. "Като поставите ефективна реклама на служебния си автомобил, може да увеличите броя на хората, които разбират за вас значително, в зависимост от гъстотата на населеност на градските райони, в които работите", пишат те и цитират американско проучване, което показало, че фирми успяват да спечелят по 20 нови клиенти месечно от мобилната външна реклама върху колите си. В Щатите поставянето на лого върху бус за доставки може да струва и под 100 долара. Дизайнерската реклама според модела на автомобила, покриваща целия му корпус, се продава на цена до 5000 долара.

Най-добре е фирмата да намери най-изгодната за нея опция според това, което може да си позволи. Според наблюдатели рекламирането върху коли може да се ползва не само от фирми, а и от хора, които градят лична марка. Но, какъвто и да е изборът, все пак е полезно да се използва магнитна или лепяща се пластмаса, която по-късно да може лесно да се отстранява. Не се знае какво ще се случи. Хубаво е рекламата да не понижава значително стойността на автомобила.

Къде точно е най-добре да се сложи тя?

Най-работещото място е задното стъкло, смятат експерти в областта на този тип рекламиране. Шансът да бъде забелязана една реклама на това място е най-голям.

Друго важно: Логото или рекламното съобщение трябва да бъдат достатъчно големи. Честа грешка е марки да плащат на фирми да изписват на автомобилите им името на компанията, уебсайте и телефон на прозорец с дължина до 33 см. Знакът става твърде малък и рекламата се оказва просто загуба на пари. Вместо това, напишете нещо максимално просто и лесно за възприемане. Рекламно съобщение от една или две думи, телефонен номер. Или пък просто името на фирмата и уебсайта й.

Не на последно място: Ако изписвате телефонен номер, той трябва да приема обаждания по всяко време на денонощието. Това съветват хора с опит в рекламата върху автомобили. Ако смятате, че нямате такъв номер, изписването на уебсайта на фирмата или електронна поща също е полезен вариант.

Всичко това не струва много, а работи дълготрайно. Успех!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ