Най-големите продуктови провали на 2015 г.

Най-големите продуктови провали на 2015 г.

Най-големите продуктови провали на 2015 г.

Често в бизнеса се случва да се произведе продукт, смятан за гениална концепция, който се оказва абсолютна демонстрация на липса на съответствие между действителността и предположението на бизнеса. А понякога се стига дори до наистина нелепи случаи.

Всяка година редица международни издания се забавляват с производството на абсурдни продукти - същински бизнес неуспехи, които ни карат да си мислим "В какъв  свят живеем?!". Ето и 15-те най-забавни и безвкусни сред странните нови продукти на 2015 г., изброени са американското сп. Inc. 

1. Дамски коледен пуловер с надпис "OCD: Agressive Christmas Disorder". Абревиатурата OCD е съкращение на английски език за болестта Обсесивно-компулсивно разстройство. Опитът за уж шеговития надпис на дрехата, че притежателят й има "агресивно коледно разстройство" беше посрещнат от сериозна критика от потребителите на Twitter и в други социални мрежи. Пуловерът беше окачествен като тотална неадекватност, глупав опит за хумор и липса на вкус. Той беше представен през ноември в Target на цена от $27.99. 

2. Калъф за iPhone под формата на пистолет, продаван в САЩ. Насилието с оръжие в страната ескалира и тази година. През юли от американската полиция предупредиха, че продуктът е "ужасна идея", защото прилича на действително оръжие, поставено в джоба. Продава се все още - в eBay, на цена от $7.78. 

3. Гоблен "Холокост". При това, това не е първият случай, в който Urban Outfitters представя обиден към историята продукт. През февруари се появиха жалби срещу друг гоблен на компанията - на сиви и бели райета с розов триъгълник, наподобяващ шарките на униформите на затворниците в концентрационните лагери през Втората световна война. От международната неправителствена еврейска организация Anti-Defamation League посочиха, че дори да не е преднамерено, предложението на такъв продукт, в който има комбинацията от сиво и бяло с розова звезда, е дълбоко обидно и не бива да се внедрява в популярната култура на която и да е съвременна нация. 

4. Дамска фланелка с надпис "Трофей". Тя беше представена през юли 2015 г. в отделението с продукти за тийнейджъри на Target и  предизвика масово недоволство. В сайтът Change.org дори беше сформирана петиция да се премахне. Все още се продава - за $12,99, с описание, че е част от облеклото за момински партита. 

6. Бижу за котки. В опит "да спаси стопанина и котката" от смущението на голия задник на котката, е-търговецът Twinkle Tush произведе и предложи "бижу", което да покрива котешкото дупе. То бе в синьо - вид имитация на скъпоценни камъни, които се окачват на опашката на котката и висят където се пада нейното отзад. Продаваше се за $5.99 и 1 долар за доставката. 

6. Огледало, което прави човека да изглежда по-слаб. От предприемача Белинда Джасмин. 

7. EZPeeZ тоалетна седалка, за всички, които знаят повторението за деца "as EZ as 1...2...Pee!". 

8. Роботизиран бар за сервиране на питиета "Самобар". Устройството струва 430 долара и се контролира от приложение. То смесва коктейли за всеки, когото го мързи да отиде на бар, а пък не иска да се лишава от любими напитки. Проектът събира над 800 инвеститори в Kickstarter тази година с обещанието, че ще спечели $312,707, но за съжаление Самобарът не получава добри резултати. Ранните отзиви от употребата му показват, че основният му проблем е, че обещава да измайсторява коктейли, а всъщност има ограничени свойства, което го прави смесител на няколко вида питиета. 

9. Utensilmate. Проектиран, за да измерва точното количество лют сос, което трябва да се сложи във всяко ястие, което изисква такъв. Продава се за $14.99. 

10. iCPooch. Машина, която дава възможност на стопаните на кучета да гледат любимците си чрез видеоконферентна връзка когато отсъстват по-дълго от дома си. Освен това машината позволява на стопанина да зарадва от дистанция своя пухкав член на семейството чрез автоматични поръчки на лакомства. Когато създателите от Brooke Martin обаче се появяват в предаването Shark Tank през март тази година, за да я представят, демопродуктът им търпи пълен провал, защото кучето не успява да разпознае стопанина си на екрана. Инвеститорите се оттеглят от него. 

11. Въздухът на Кание Уст. През март 2015 г. голям брой потребители в eBay започват да продават вакумирани найлонови торби с въздух, за който твърдят, че е "въздухът от концертното турне на Кание Уест "Yeezus". Цените започват от 1000 и достигат до 1500 долара. Удивително, някои продукти достигат реално наддаване. Съпругата на рапъра - Ким Кардашиян Уест коментира в Twitter  "WOW, той може да продаде всичко!". 

12. "50 нюанса играчки". Британският търговец Lovehoney се възползва от интереса към хитовия филм "50 нюанса сиво" и произведе колекция от сексиграчки като "сребърни топчета за удоволствие "Вътрешната богиня", и т.н.

14. Фланелка с надпис "Аз съм ЗА контрола на оръжието. Аз използвам двете си ръце" от е-магазина BeWild. Тя привлича внимание и критики през декември на фона на масовото убийство в Сан Бернардино, Калифорния. 

15. Каишка за пиле. Печели на Глобалното експо за домашни любимци наградата "Най-скандален нов продукт за домашни любимци". Продава се за $11.95 чрез My Pet Chicken. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ