"Облакът" на Microsoft умря

Облакът на Microsoft умря

"Облакът" на Microsoft умря

Близо 365 милиона потребители изгубиха достъп до електронната си поща и офис документите си вчера, след като няколко сървъра на Microsoft спряха да работят в продължение на часове. Достъпът до услуги като Hotmail и Office365 спряха да работят, след като „облакът” на компанията, който предлага запазване на данни в мрежата, се разсея за поне три часа.

Това не е първият подобен случай. Интересното е, че един и същи сървърен проблем продължава да срива облачните услуги на гиганта. Става въпрос за проблем със системата за имената на домейните (DNS), който според представители на компанията вече е овладян.

„Разследваме прекъсването на сървърите. Ще ви уведомим, когато повече услуги заработят”, заявиха от компанията, след като милиони юзъри сигнализираха за проблема, който спря работата на много офиси по света.

Част от облачните услуги на Microsoft са платени. В един от официалните си сайтове компанията обещава доста недалновидно: „Когато преминете в облака на Microsoft вече няма да се налага да се тревожите, че токът може да спре. Можете да бъдете спокойни. Финансово застрахованата ни 99,9% гаранция означава, че във вашия бизнес непрекъснато се налива постоянен поток енергия с 24-часов съпорт, който ще попречи на проблемите да възникнат.”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ