Раздадоха първите награди за постижения в маркетинговата комуникация

Раздадоха първите награди за постижения в маркетинговата комуникация

Раздадоха първите награди за постижения в маркетинговата комуникация

На стилна церемония снощи в столичния хотел Hilton Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи първите си награди за постижения в маркетинговите комуникации – BAAwards 2014. Първите Награди на БАР отличиха най-добрите кампании, реализирани през 2013 година.

29 проекта от 18 компании кандидатстваха в 10-те категории: Нов продукт, Нова услуга, Нова корпоративна марка, Ребрандинг на продукт, Корпоративен ребрандинг, Корпоративна социална отговорност, Пускане на пазара на обновен продукт, Продуктова иновация, Спонсорство, Активиране на марка.

Жури от 11 утвърдени професионалисти в сферата на интегрираните маркетингови комуникации у нас, представители на големи рекламодатели, комуникационни агенции, агенции за проучване на пазара, представители на академичната общност, оцениха проектите в конкурса.

До финалния кръг достигнаха 12 проекта на 7 рекламодатели: Тойота, Данон, Алфабанк, Загорка-Хайнекен, М-тел, БЕЛЛА, Лидл. Награди получиха 7 проекта в шест категории.

„Тойота Балканс“ беше отличена с две награди за най-добър маркетингов екип в категориите „Нова услуга“ и „Спонсорство“ с проектите - XIII Международна Регата „Cor Caroli – Bavaria Yachts, powered by Lexus” и „Lexus 5 Star Services Program“.

Данон България получи отличие за най-добър маркетингов екип в категория „Продуктова иновация“ с проекта „ДЗП Шейк“ и две награди за най-добър маркетингов специалист в категория "Активиране на марка“ с кампанията „Активиа. Самочувствието идва отвътре.“ и в категория „Нова корпоративна марка“ с проекта „Лансиране на нова марка Danone за Men“.

Проектът на Alpha Bank “DYNAMIC. Дебитната карта, която ти се отплаща при всяка покупка.” взе приза за най-добър маркетингов екип в категория „Нов продукт“, а

Загорка и кампанията „Загорка. Време за нещо специално.“ беше отличена с награда за най-добър маркетингов екип в категория „Активиране на марка“.

„Основен приоритет на БАР е да насърчава професионализма и утвърждава високи стандарти на работа в областта на маркетинговите комуникации. Големият интерес към първите Награди на БАР ни дава увереност, че вървим в правилната посока към по-високи професионални стандарти в областта на маркетинговите комуникации в България.“, коментира Росен Мисов, Изпълнителен директор на БАР.

Списание "Мениджър" бе медиен партньор на събитието

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ